Hulpgroep Gezinshereniging est désormais compatible avec l'extension FastNews.kiwi disponible pour votre navigateur. Avec cette extension, vérifiez s'il y a des nouveaux sujets sur ce forum en un clic depuis n'importe quelle page !Cliquez ici pour en savoir plus.
Posted: Fri 14 Apr 2017 - 13:36 Post subject: Jammer
Beste Jungle,
Ik heb gezien dat je het forum zal stoppen. Heel jammer! Maar wel begrijpelijk. Ik ben me ervan bewust dat hier heel veel tijd insteekt.
Ik wil je heel heel erg fel bedanken voor alle hulp die je me hier destijds geboden hebt. Je was echt een waanzinnig grote hulp en steun in toch wel erg bange en stresserende tijden. Ik ben er zeker van dat heel veel mensen hier het forum zullen missen.
Posted: Mon 1 May 2017 - 17:26 Post subject: Jammer
Ik wou ook nog even bedanken voor alle informatie die mij tot nu toe gegeven is, en blijf hier "opzettelijk" nog regelmatig langskomen uit hoop dat je nog niet meteen helemaal stopt met het forum. De kans dat ik je advies later nog nodig heb zit erin. En natuurlijk voor de paar berichten die er nog worden gepost...
Posted: Mon 1 May 2017 - 18:51 Post subject: Jammer
Geen probleem, ik verwittig wel wanneer ik het helemaal stop en dan kan je me nog altijd bereiken op het email adres (dat ik nog eens zal doorgeven met een newsletter).