Hulpgroep Gezinshereniging

Dit forum wordt binnenkort gestopt.

In een eerste fase zullen geen nieuwe leden zich kunnen registreren maar zal ik verder antwoorden aan bestaande leden.

In een tweede fase wordt het forum volledig gestopt.

Je kan met al je vragen terecht bij de volgende organisaties:

Kruispunt-MI

Andere organisaties

Hulpgroep Gezinshereniging Forum IndexPortalFAQMemberlistUsergroupsSearchRegisterLog in to check your private messagesLog in

Jammer

Post new topic   Reply to topic    Hulpgroep Gezinshereniging Forum Index -> NIEUWS & AKTIES -> Nieuws
Previous topic :: Next topic  
Author Message
JMoro

PostPosted: Fri 14 Apr 2017 - 13:36    Post subject: Jammer Reply with quote

Beste Jungle,

Ik heb gezien dat je het forum zal stoppen. Heel jammer! Maar wel begrijpelijk. Ik ben me ervan bewust dat hier heel veel tijd insteekt.

Ik wil je heel heel erg fel bedanken voor alle hulp die je me hier destijds geboden hebt. Je was echt een waanzinnig grote hulp en steun in toch wel erg bange en stresserende tijden. Ik ben er zeker van dat heel veel mensen hier het forum zullen missen.

Veel succes nog met alles wat je doet,
Groetjes

JM

Back to top
Publicité

PostPosted: Fri 14 Apr 2017 - 13:36    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Jungle
Administrateur

PostPosted: Fri 14 Apr 2017 - 15:02    Post subject: Jammer Reply with quote

Bedankt hoor :-)

Back to top
Menina

PostPosted: Mon 1 May 2017 - 17:26    Post subject: Jammer Reply with quote

Ik wou ook nog even bedanken voor alle informatie die mij tot nu toe gegeven is, en blijf hier "opzettelijk" nog regelmatig langskomen uit hoop dat je nog niet meteen helemaal stopt met het forum. De kans dat ik je advies later nog nodig heb zit erin. Wink En natuurlijk voor de paar berichten die er nog worden gepost...

Back to top
Jungle
Administrateur

PostPosted: Mon 1 May 2017 - 18:51    Post subject: Jammer Reply with quote

Geen probleem, ik verwittig wel wanneer ik het helemaal stop en dan kan je me nog altijd bereiken op het email adres (dat ik nog eens zal doorgeven met een newsletter).

Back to top
Menina

PostPosted: Mon 1 May 2017 - 18:52    Post subject: Jammer Reply with quote

Dat is heel fijn! Okay  

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 03:01    Post subject: Jammer

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hulpgroep Gezinshereniging Forum Index -> NIEUWS & AKTIES -> Nieuws All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation