Hulpgroep Gezinshereniging

Dit forum wordt binnenkort gestopt.

In een eerste fase zullen geen nieuwe leden zich kunnen registreren maar zal ik verder antwoorden aan bestaande leden.

In een tweede fase wordt het forum volledig gestopt.

Je kan met al je vragen terecht bij de volgende organisaties:

Kruispunt-MI

Andere organisaties

Hulpgroep Gezinshereniging Forum IndexPortalFAQMemberlistUsergroupsSearchRegisterLog in to check your private messagesLog in

Reizen met attest van immatriculatie (oranje kaart)

Post new topic   Reply to topic    Hulpgroep Gezinshereniging Forum Index -> UW VRAGEN -> Allerlei
Previous topic :: Next topic  
Author Message
StageBeauty

PostPosted: Thu 26 Jan 2017 - 08:54    Post subject: Reizen met attest van immatriculatie (oranje kaart) Reply with quote

Hallo Jungle (of mede forumgebruikers die hier ervaring mee zouden hebben)

Ik vroeg me af of het toegelaten is om met de oranje kaart buiten België (maar nog steeds in de Schengenzone) te reizen, zolang mijn vriend nog een geldig Schengenvisum heeft om België terug binnen te mogen.

Het is dus bvb toch niet dat de oranje kaart dat visum zou tenietdoen ofzo?

Of is het beter om pas de nodige procedures aan te vatten na een mogelijke reis?

Back to top
Publicité

PostPosted: Thu 26 Jan 2017 - 08:54    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Jungle
Administrateur

PostPosted: Thu 26 Jan 2017 - 11:02    Post subject: Reizen met attest van immatriculatie (oranje kaart) Reply with quote

Met het attest van immatriculatie mag je België verlaten maar niet terugkeren. Het laat ook niet toe het Schengengrondgebied weer te betreden.

Indien de vreemdeling nog een geldig visum heeft dat hem toelaat België/Schengen weer te betreden, kan hij met dit visum reizen.

De aanvraag voor een verblijfsvergunning annuleert het visum niet.

Opmerking: indien de vreemdeling hier is aangekomen met een visum voor gezinshereniging, krijgt hij meteen een elektronische kaart voor vreemdelingen. (na woonstcontrole en dan 1-2 weken om de kaart aan te maken).

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 03:12    Post subject: Reizen met attest van immatriculatie (oranje kaart)

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hulpgroep Gezinshereniging Forum Index -> UW VRAGEN -> Allerlei All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation