Hulpgroep Gezinshereniging

Dit forum wordt binnenkort gestopt.

In een eerste fase zullen geen nieuwe leden zich kunnen registreren maar zal ik verder antwoorden aan bestaande leden.

In een tweede fase wordt het forum volledig gestopt.

Je kan met al je vragen terecht bij de volgende organisaties:

Kruispunt-MI

Andere organisaties

Hulpgroep Gezinshereniging Forum IndexPortalFAQMemberlistUsergroupsSearchRegisterLog in to check your private messagesLog in

Visum gezinshereniging

Post new topic   Reply to topic    Hulpgroep Gezinshereniging Forum Index -> UW VRAGEN -> Allerlei
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Mustapha

PostPosted: Sat 15 Oct 2016 - 15:46    Post subject: Visum gezinshereniging Reply with quote

Halo,

Mijn vrouw heeft onlangs een aanvraag ingediend voor gezinshereniging.
Nu heeft ze een visa type c met bijzonderheden : BNL 1, vis, BNL 11 geldig 90 dagen gekregen.
Is dit een soort toeristen visum of gewoon een normale gezinshereniging visum want dat had zei ook aagevraagd voor lang verblijf met alle bewijsstukken van mij.i

Back to top
Publicité

PostPosted: Sat 15 Oct 2016 - 15:46    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Jungle
Administrateur

PostPosted: Sat 15 Oct 2016 - 19:40    Post subject: Visum gezinshereniging Reply with quote

Voor gezinshereniging krijg je in principe een visum D. Visum C is inderdaad voor kort verblijf.

Ik zou eens contact opnemen met de ambassade om te zien of hier geen vergissing gebeurd is.

Back to top
Mustapha

PostPosted: Sat 15 Oct 2016 - 20:07    Post subject: Visum gezinshereniging Reply with quote

Maar op de site van dofi.ibz staat er bij de code bnl 11 : visum afgeleverd in het geval van gezinshereniging. En die code staat ook op haar visuw

Back to top
Jungle
Administrateur

PostPosted: Sun 16 Oct 2016 - 06:55    Post subject: Visum gezinshereniging Reply with quote

Ja, en of het visum nu C of D is maakt eigenlijk niks uit. Met beide types van visum kan zij naar België komen. 

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 03:03    Post subject: Visum gezinshereniging

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hulpgroep Gezinshereniging Forum Index -> UW VRAGEN -> Allerlei All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation