Hulpgroep Gezinshereniging

Dit forum wordt binnenkort gestopt.

In een eerste fase zullen geen nieuwe leden zich kunnen registreren maar zal ik verder antwoorden aan bestaande leden.

In een tweede fase wordt het forum volledig gestopt.

Je kan met al je vragen terecht bij de volgende organisaties:

Kruispunt-MI

Andere organisaties

Hulpgroep Gezinshereniging Forum IndexPortalFAQMemberlistUsergroupsSearchRegisterLog in to check your private messagesLog in

Registreren huwelijksakte voor aanvraag gezinshereniging

Post new topic   Reply to topic    Hulpgroep Gezinshereniging Forum Index -> UW VRAGEN -> Allerlei
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Mustapha

PostPosted: Tue 27 Sep 2016 - 18:05    Post subject: Registreren huwelijksakte voor aanvraag gezinshereniging Reply with quote

Hallo ik heb een vraagje:

Moet ik eerst mijn huwelijk registeren in belgie voordat mijn vrouw een aanvraag voor visum d kan indienen. Of kan ze al een aanvraag indienen en als ze hier is dat we dan pas ons huwelijksakte gaan registreren en overschrijven.

Dank u voor de info

Back to top
Publicité

PostPosted: Tue 27 Sep 2016 - 18:05    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Jungle
Administrateur

PostPosted: Tue 27 Sep 2016 - 18:25    Post subject: Registreren huwelijksakte voor aanvraag gezinshereniging Reply with quote

Hallo en welkom op het forum.

De buitenlandse huwelijksakte moet niet eerst in België geregistreerd zijn, de visumaanvraag mag ingediend worden met de buitenlandse akte, vertaald en gelegaliseerd of met apostille.

Back to top
Mustapha

PostPosted: Tue 27 Sep 2016 - 18:42    Post subject: Registreren huwelijksakte voor aanvraag gezinshereniging Reply with quote

Oke bedankt voor uw antwoord mocht ik nog vragen hebben zal ik ze zeker stellen

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 03:11    Post subject: Registreren huwelijksakte voor aanvraag gezinshereniging

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hulpgroep Gezinshereniging Forum Index -> UW VRAGEN -> Allerlei All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation