Hulpgroep Gezinshereniging

Dit forum wordt binnenkort gestopt.

In een eerste fase zullen geen nieuwe leden zich kunnen registreren maar zal ik verder antwoorden aan bestaande leden.

In een tweede fase wordt het forum volledig gestopt.

Je kan met al je vragen terecht bij de volgende organisaties:

Kruispunt-MI

Andere organisaties

Hulpgroep Gezinshereniging Forum IndexPortalFAQMemberlistUsergroupsSearchRegisterLog in to check your private messagesLog in

Situatie veranderd, gezinshereniging F kaart

Post new topic   Reply to topic    Hulpgroep Gezinshereniging Forum Index -> UW VRAGEN
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Anita S

PostPosted: Sun 21 Aug 2016 - 10:04    Post subject: Situatie veranderd, gezinshereniging F kaart Reply with quote

Dag Jungle  Very Happy

Hopelijk ken je me nog ? Ik ga je even storen als het mag. 

Zoals je wel weet heeft mijn echtgenoot uiteindelijk zijn F-kaart gekregen, ondanks ik een student ben en we bij mijn ouders wonen. Hij had geen antw. gekregen van DVZ, wat maakte dat onze gezinshereniging geaccepteerd werd. 

Nu, het zit zo.. Wij willen verhuizen en een appartement huren ergens dichter bij zijn werk ( hij werkt in de supermarkt). Maar het is mijn laatste jaar op de hogeschool.. dus ik werk nog niet, enkel als jobstudent/werkstudent. Dus hij is de kostwinner en verdient ong. €1100-1200 als deeltijdse werknemer. 

Heeft dit invloed op ons dossier? 

Mvg

Anita

Back to top
Publicité

PostPosted: Sun 21 Aug 2016 - 10:04    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Jungle
Administrateur

PostPosted: Sun 21 Aug 2016 - 14:09    Post subject: Situatie veranderd, gezinshereniging F kaart Reply with quote

In theorie mag DVZ de eerste 5 jaar de verblijfsvergunning intrekken indien niet meer aan alle voorwaarden voor gezinshereniging is voldaan.

Maar in de praktijk komt DVZ dit slechts in uitzonderlijke gevallen te weten nadat de vreemdeling zijn verblijfskaart al heeft gekregen. Bvb indien de vreemdeling (alleen of met zijn partner/echtgenoot) langer dan 3 maanden steun van het OCMW krijgt omdat het OCMW dit dan moet melden aan DVZ.

Je mag dus gewoon de verhuis melden bij de gemeente zoals wij Belgen dat moeten doen, DVZ gaat echt niet weer onderzoeken of jullie inkomen nog voldoende is.

Back to top
Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 03:07    Post subject: Situatie veranderd, gezinshereniging F kaart

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Hulpgroep Gezinshereniging Forum Index -> UW VRAGEN All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Create forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation